Palaute
Missä onnistuimme? Missä meni pieleen?
Kehitämme joukkoliikennettä seudun asukkaita kuunnellen sekä tulevaisuuden tarpeita ennakoiden. Otamme mielellämme vastaan kehitysideoita ja ajatuksia palvelustamme.
Yksittäisiä tilanteita koskeviin palautteisiin vastaamme vain asianosaisille. Kuljetuspalvelua ja kalustoa koskevat palautteet välitetään liikennöitsijälle käsiteltäväksi. Yleensä vastauksen saa muutamassa arkipäivässä, joskus selvittelyyn voi mennä kauemmin. Käsittelyä nopeuttaa mahdollisiman tarkat tiedot tapahtuneesta.
Valitse palautteen aihe
- 24.02.2021 Ilmastonäkökulma vahvasti huomioon liikennepalvelun hankinnassa ›
- 15.02.2021 Taidekartta kutsuu tutustumaan ratikkataiteeseen ›
- 27.01.2021 Pieniä muutoksia jo päätettyyn kesän linjastoon ›
- 27.01.2021 Nysse-liikenteen linjastomuutokset 9.8.2021 alkaen päätettiin lautakunnassa ›
- 27.01.2021 Pirkkalan palveluliikenteessä käyttöön Nysse-lippujärjestelmä ›
- 15.02.2021 Taidekartta kutsuu tutustumaan ratikkataiteeseen ›
- 27.01.2021 Nysse-liikenteen linjastomuutokset 9.8.2021 alkaen päätettiin lautakunnassa ›
- 21.01.2021 Ensi talvikauden liikenteestä päätetään joukkoliikennelautakunnassa 27.1. ›
- 20.01.2021 Lajinsa ensimmäiset testimatkustajat Tampereen Ratikan kyytiin tammikuussa ›
- 15.01.2021 Pysäkkejä suljetaan tilapäisesti Santalahdessa 18.-21.1. ›