Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Puhelin, ikoni

Sijainti, ikoni


Saapuminen
Esteetön sisäänkäynti. Pyörätelineitä. Lähimmät pysäkit: Frenckell, Keskustori ja Finlayson.

Maksullinen pysäköinti ›

Sähköposti
joukkoliikenne@tampere.fi

Tilaa uutiskirje ›
Ajankohtaisia asioita noin kerran kuukaudessa.

Postiosoite
Tampereen kaupunki
Kaupunkiympäristön palvelualue,
joukkoliikenne, PL 487
33101 Tampere

Frenckellin asiakaspalvelupiste. Kuva Tampereen kaupunki, Alex Mazurov.

Löytötavarat

Kadonnutta matkakorttiasi voit tiedustella Nyssen asiakaspalvelusta. Muut löytötavarat toimitetaan löytötavaratoimistolle muutaman kerran viikossa.

Pirkanmaan Löytötavaratoimisto
Suvantokatu 10, 33100 Tampere
0600 300 758 (alkaen 2,18 €/min+pvm)

Lue lisää ›

Missä onnistuimme, missä meni pieleen?

Kehitämme joukkoliikennettä seudun asukkaita kuunnellen sekä tulevaisuuden tarpeita ennakoiden. Otamme mielellämme vastaan kehitysideoita ja ajatuksia palvelustamme.

Yksittäisiä tilanteita koskeviin palautteisiin vastaamme vain asianosaisille. Kuljetuspalvelua ja kalustoa koskevat palautteet välitetään liikennöitsijälle käsiteltäväksi.

Palautelomakkeelle

Nella.fi

Matkakortti on kätevintä ostaa ja ladata Nella.fi verkkopalvelussa. Voit maksaa ostoksesi verkkopankissa, maksukortilla tai mobiimaksulla (Paytrail -maksupalvelu).

Nellasta ostettu lippu on käytettävissä 2 tunnin kuluttua ostoksesta. Lippu aktivoituu, kun käytät matkakorttiasi bussin, ratikan tai asemalaiturin lippulaitteella. Muista aktivoida lippu 2 viikon kuluessa.

Jos et voi asioida verkossa, voit ostaa lippuja  asiakaspalvelusta tai myyntipisteestä.

Nella.fi käyttöohjeet

Myyntipisteet

Jos et voi asioida Nella.fi verkkopalvelussa, voit ostaa lippuja  asiakaspalvelusta tai myyntipisteestä:

Myyntipisteet

Kaikki uutiset ›

Kaikki tiedotteet ›

Kaikki tiedotteet ›