Tutkimme joukkoliikenteen asiakastyytyväisyyttä

tiistaina 14. syyskuu 2021 klo 08.07

Joukkoliikenteen asiakastyytyväisyystutkimukset käynnistyvät taas koronatauon jälkeen 15.9. Tyytyväisyyttä joukkoliikenteen palveluihin tutkitaan liikennevälineissä tehtävällä kyselyllä. Vastaamalla autat meitä parantamaan palveluitamme.

Tyytyväisyystutkimusta tehdään busseissa ja ratikoissa. Asiakas voi vastata kyselylomakkeeseen tai sähköisesti tabletin avulla. Vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Kysymykset koskevat sitä linjaa, jossa matkustus tapahtuu. Kenttätyöt tekee Roidu.

Käytämme tuloksia joukkoliikenteen kehittämiseen. Raportoimme tuloksista nettisivuillamme ja Nyssen uutiskirjeissä.

Matkustamisen turvallisuus on meille ensiarvoisten tärkeää, joten teemme kyselyt viranomaisten antamia koronaohjeita noudattaen. Tutkimusten tekijä käyttää maskia. Suosittelemme vahvasti maskin käyttöä myös matkustajillemme.